Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Оплата доставки повернення відбувається за рахунок покупця.
! Доставка браку здійснюється за наш рахунок.
Якщо ви не забрали замовлення або відмовилися від нього на пошті, це також вважається поверненням. Доставка в обидві сторони лягає на покупця. При подальшому замовленні ми попросимо сплатити за доставку повернення, а також зробити повну передоплату нового замовлення.
Разом із поверненням, якщо це не обмін, потрібно повернути бонуси та подарунки.
Порядок повернення коштів:
1. Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання товару на склад.
2. Повернення коштів здійснюється на банківську картку, відповідно до заяви на повернення. (Завантажити заяву)
Як надіслати заяву на повернення?
Надіслати нам Заява на пошту Office@m-i-r.com.ua з темою "Повернення товару"
Звернутись до оператора контакт-центру за телефоном (066) 827-09-99 (telegram), (viber).